Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dilluns, 23 de juliol del 2007

Chávez expulsarà els estrangers que el critiquin

BBC:
El presidente venezolano, Hugo Chávez, anunció que expulsará a los extranjeros que públicamente se opongan a su gobierno y critiquen sus políticas. "Ningún extranjero puede venir aquí a atacarnos. Cualquiera que lo haga será expulsado del país", dijo el mandatario en su programa televisivo y radial de los domingos, Aló Presidente.

Chávez además ordenó a los funcionarios de su gobierno "monitorear" las declaraciones de las figuras internacionales que visitan Venezuela.

Sus declaraciones llegan poco después que un dirigente político mexicano de alto rango criticara públicamente al gobierno de la "revolución bolivariana".

"¿Hasta cuándo vamos a permitir que venga fulano de tal de cualquier país a nuestra casa, a decirnos que aquí hay una dictadura, que el presidente es un tirano, y que nadie haga nada?", se preguntó Chávez al aire.

"Eso está prohibido a los extranjeros", dijo.

"No es un problema personal, es de dignidad nacional", dijo.