Ve't aquí un fragment de la resolució del CAC reconeixent la seva impotència:
Aquest Consell no disposa, en conseqüència, de paràmetres d’aplicació o interpretació de l’esmentada norma, en especial pel que fa a supòsits com el que ens ocupa, en què el Consell s’ha vist en la necessitat d’enfrontar-se a una tasca d’una especial complexitat.
(...) no comptem amb uns criteris clars, apriorísticament establerts, que perfilin els límits que no s’han d’ultrapassar per tal d’evitar que la formulació d’una determinada iniciativa, idea o proposta sigui considerada com a essencialment política. No podem oblidar, en aquest sentit, que l’article 90 de la Llei 22/2005, de 29 de desembre, de la comunicació audiovisual de Catalunya, defineix el concepte d’allò que és publicitat de forma considerablement amplia, tot incloent en l’incís final de l’apartat a), “qualsevol forma de missatge audiovisual emès per compte de tercers per a promoure actituds o comportaments entre els usuaris.”