Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

divendres, 20 d’octubre del 2006

La COPE no renovarà contracte a Jiménez Losantos

Segons la revista cristiana 21RS, Losantos té els dies comptats a la COPE:
La presencia de Losantos en la COPE tiene fecha de caducidad
La cadena de la Iglesia vive continuamente en vilo. Parece que los obispos han puesto fecha de caducidad a Federico Jiménez Losantos. Se iría el próximo mes de junio, cuando finaliza su contrato. No quieren despedirlo antes para no crearse un "enemigo" de los de armas tomar.
En la caída de la estrella de La mañana ha tenido mucho que ver la Casa Real, la Secretaría de Estado del vaticano y una parte numerosísima de obispos que no "aguantan" ni su lenguaje descalificador ni su tono enfebrecido. Suena para sustituirlo por la mañana Cristina López, mientras José María García volvería a la COPE para hacerse cargo del programa de la noche.