Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dimecres, 27 de juny de 2007

Bouza, candidat alternatiu a Rivera

Albert Boadella, Arcadi Espada, Xavier Pericay y Teresa Giménez Barbat, cuatro de los intelectuales que promovieron la creación de Ciutadans-Partido de la Ciudadanía (C's), han expresado hoy públicamente su apoyo a la candidatura de Luis Bouza-Brey a la dirección de esta formación política.

En declaraciones a Efe, la escritora Teresa Giménez Barbat, presidenta de la asociación Ciutadans de Catalunya, ha explicitado, en nombre de los cuatro intelectuales, su aval a la lista de Bouza, profesor de Ciencia Política en la Universidad de Barcelona, que competirá con la candidatura oficialista que encabeza Albert Rivera, actual presidente de C's y que aspira a revalidar su mandato en el congreso que celebrará el partido este fin de semana.

Según Giménez Barbat, en un momento "tan delicado" como el que deberá afrontar Ciutadans, al plantearse su fusión con el proyecto político que impulsan Fernando Savater y Rosa Díez para el conjunto de España es necesario situar al frente del partido a una figura "con la experiencia y la preparación de Bouza" para llevar a buen puerto el proceso.

Més informació, aquí i aquí.