Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

diumenge, 15 de febrer de 2009

Liberals catalans s'acosten al partit de Rosa Díez

Una cinquantena d'empresaris i professionals liberals es va reunir divendres a sopar en un cèntric hotesl de la Plaça de Catalunya de Barcelona per escoltar i debatre les propostes del partit de Rosa Díez, UPyD.
El catedrático Álvaro Anchuelo, de la Universidad Rey Juan Carlos, fue el encargado de exponer a los presentes, antes del ágape, las propuestas de UPyD. Entre los asistentes, se encontraba una nutrida representación de personalidades liberales, encabezada por Josep Maria Trias de Bes y Juan Carlos Giménez-Salinas, ex secretario general y ex presidente del Partido Liberal que habían impulsado Antonio Garrigues Walker y José Antonio Segurado, a quien el gusanillo político le ha vuelto a picar. Ambos se han apuntado al proyecto de Díez después de años retirados de la primera línea de la actividad política. De aquellas experiencias liberales hay también un remanente que ha simpatizado por temporadas con algunas tesis de PP o CiU, pero que ahora ven positivas algunas de las formulaciones de UPyD. Y parte de quienes en los 80 se apuntaron con entusiasmo al PL se han interesado en las últimas semanas de nuevo por la actividad política y acudieron a la convocatoria de la Convención del H10 para conocer de primera mano qué les ofrece Rosa Díez. Al margen, hay un aluvión de PSOE o del PSP que había liderado Enrique Tierno Galván y que afirma encontrarse sin referente.