La campanya "
estosololoarreglamosentretodos.org" durarà dos mesos i costarà 4 milions d'euros. Els promotors són Jaime de Andrés, responsable de publicitat corporativa de Telefónica; Javier Gómez Navarro, exministre de comerç i actual president del Consell Superior de Cambres de Comerç; l'economista socialdemòcrata Guillermo de la Dehesa i els advocats Antonio Garrigues Walker i Miquel Roca Junyent. Els calers els posaran les Cambres de comerç, la patronal de les grans constructores (Seopan) i grans empreses com Telefónica, Iberia, El Corte Inglés, BBVA, Santander, La Caixa, Caja Madrid, Repsol, Cepsa, Endesa, Iberdrola, Mapfre, Abertis, Mercadona, Indra, Renfe i Red Elèctrica. La campanya ha estat ideada entre la productora El Terrat i l'agència publicitària SCPF.
La proposta ha rebut resposta:
La idea de que només cal ajuntar-se i fer força per resoldre els problemes és típica de la mentalitat socialista i nazi-feixista. Si l'economia no funciona no és perquè la gent estigui deprimida sinó perquè els governs i el sector financer i immobiliari han estirat més el braç que la màniga. No falta voluntat. El que falta és eliminar legislacions i reglamentacions absurdes i obsoletes, alleugerir de càrregues i d'imposots els emprenedors, refer els balanços dels bancs al seu valor real i que si alguna caixa ha de petar que peti.