Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dimecres, 22 de setembre del 2010

Obama es queda sense equip econòmic

EFE:
Washington, 22 sep (EFE).- El presidente de Estados Unidos, Barack Obama, llegará al ecuador de su mandato con un alto desempleo y un lento crecimiento económico, que deberá afrontar con un nuevo equipo de asesores tras la salida del tercer colaborador en solo tres meses.

La Casa Blanca anunció ayer que Lawrence Summers, responsable del Consejo Nacional Económico (NEC, por su sigla en inglés), el principal órgano asesor económico de la presidencia, abandonará su puesto este noviembre para retomar su carrera académica en la Universidad de Harvard.

Su salida se une a la de Christina Romer, la presidenta del Consejo de Asesores Económicos de la Casa Blanca, que se marchó a la Universidad de California, en Berkeley, a principios de este mes, y a la del director de Presupuesto de la Casa Blanca, Peter Orszag, que abandonó su puesto en julio.

Estos tres altos funcionarios conformaron junto al secretario del Tesoro, Timothy Geithner, las bases sobre las que se apoyó Obama para luchar contra la recesión económica cuando llegó a la Casa Blanca y para estimular el crecimiento del país.