Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dilluns, 10 de gener del 2011

Rubalcaba no pica

Rubalcaba dice que una ETA "arrogante" quiere mantener la tutela y avisa a Batasuna que el comunicado no cambia nada.

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)
El vicepresidente primero del Gobierno y ministro del Interior, Alfredo Pérez Rubalcaba, ha asegurado que en el comunicado hecho público este lunes por ETA, con "arrogancia", quiere "mantener su posición de tutela" y advierte a la ilegalizada Batasuna que el anuncio de la organización terrorista "no cambia" la posición del Gobierno.
En una comparecencia sin preguntas en la sede del Ministerio del Interior, Rubalcaba ha afirmado que "una vez más" ETA ha hecho público un comunicado que "no es el que esperan" los partidos democráticos. "El único comunicado que queremos leer de la banda terrorista es aquel en el que ETA declare el fin y lo haga de manera irreversible y definitiva", ha afirmado.
Del comunicado, el ministro ha afirmado que aparecen "las mismas pretensiones de siempre", por parte de una banda terrorista que "tiene una visión distorsionada de la realidad, un catálogo de reivindicaciones que no abandona, con la misma arrogancia".

ADDENDA.- Declaració de Rubalcaba (àudio)