Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dijous, 3 de març del 2011

El ministre cristià del Pakistan va predir el seu assassinat en una entrevista



El ministre de les minories religioses que va ser assassinat a Islamabad, havia predit la seva mort en un vídeo enregistrat encara no fa 3 mesos. A l'entrevista, Shahbaz Bhatti va refermar la seva fe i la seva determinació de defensar les minories i lluitar per l'abolició de la pena de mort per blasfèmia, fins i tot a costa de la seva vida.

"Crec en Jesucrist, que va donar la vida per nosaltres, jo sé el que és el significat de la creu i actuo d'acord amb ella. Estic disposat a morir per una causa. Jo visc per la meva comunitat i per a les persones que pateixen, i moriré per defensar els seus drets. Aquestes amenaces i advertències no canviaran les meves opinions i els meus principis".