Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dijous, 3 de maig de 2012

L'oportunitat perduda de Sarkozy

Arcadi Espada:
Si yo hubiera sido Nicolas Sarkozy, lo que no me importaría pas du tout, habría dedicado mucho más tiempo y solemnidad al afer Dsk. Es más, lo habría introducido dirigiéndome a Hollande, señalándole incluso con el dedo, y preguntándole si acaso sabía cuál era la auténtica razón de que estuviera en aquel momento en un plató de televisión, compitiendo por la presidencia de Francia.

La razón era una camarera negra y el iceberg (nieve que quema) que reveló sobre la vida de Dsk.

¿Sucio? ¡Higiénico! Dsk no sólo es un miembro muy importante de la élite socialista francesa sino el candidato que esa izquierda había estado a punto de elegir para intentar la derrota del presidente. Y un clarísimo exponente, mucho antes del mediodía del Sofitel, de la doble moral socialdemócrata.