Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

divendres, 21 de desembre de 2007

La còlera d'Aznar

Expliquen que en un sopar d'aniversari d'un polític espanyol, celebrat la primera quinzena de desembre, va tenir lloc aquesta conversa entre José M. Aznar i Pío García Escudero:

AZNAR: Desde que he vuelto de Estados Unidos, no hago más que leerme los periódicos y no encuentro ni una sola información interesante referida al Partido. No aparecéis por ninguna parte, no sois noticia. (MIRANDO A PÍO) ¿Se puede saber qué coño estáis haciendo?

- PÍO: Bueno, en realidad sí que se están haciendo muchas cosas…

- AZNAR: ¡Sí, marcharnos de puente! ¿Tengo que recordaros que las elecciones son en marzo y que, con las Navidades, diciembre y enero son meses perdidos? ¡No queda tiempo y no veo que estemos haciendo nada!

- PÍO: No hay que dramatizar. Manejamos unas encuestas que nos dan ganadores en marzo, un par de puntos por encima del PSOE…

- AZNAR (encolerizado): ¿Me quieres decir a quién coño le importa que ganemos las elecciones? ¡En marzo no nos presentamos para ganar, ganar no importa una mierda! ¡Lo que importa es gobernar! ¿Dicen tus encuestas que vamos a gobernar? ¿A que eso no lo dicen?

- PÍO (ruborizándose y agachando la mirada): …


Si non è vero è ben trovato.