Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dimarts, 15 de gener de 2008

“De aquí a marzo, no quiebra ni Dios”

La frase en cuestión, “de aquí a marzo, no quiebra ni Dios”, se le atribuye a un muy alto cargo de la Oficina Económica del presidente del Gobierno, creada por Miguel Sebastián para asesorar a José Luis Rodríguez Zapatero y dirigida ahora por David Taguas.

Según fuentes de toda solvencia consultadas por El Confidencial Digital, fue pronunciada a mediados de diciembre por este personaje con gran predicamento en La Moncloa y creó no poco estupor en los tres economistas que la escucharon.

Los interlocutores se habían manifestado minutos antes favorables a que acudieran pronto al concurso de acreedores varias empresas que han dado muestras de estar financieramente en precario. Se habló de inmobiliarias, de alguna constructora, de promotoras, incluso de algún banco, y de varias cajas de ahorro que están pasando serios apuros.