Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dilluns, 16 d’octubre de 2006

El ministre d’educació polonès diu que s’ha de combatre la teoria de l’evolució perquè és mentida

Ho publica “La Croix”:
Le vice-ministre polonais de l'éducation et député d'extrême droite Miroslaw Orzechowski a estimé samedi que la théorie de Darwin était "un mensonge" qui ne devrait pas être enseigné à l'école.
"La théorie de l'évolution est un mensonge, une erreur que l'on a légalisé comme une vérité courante", a déclaré le ministre, cité par le quotidien Gazeta Wyborcza.
Selon le responsable de l'éducation, la théorie de l'évolution est "une conception lâche d'un vieil homme non-croyant", créé "peut être à cause du fait que Darwin était végétarien et qu'il manquait d'un feu intérieur".
"Nous n'allons pas retirer (la théorie de Darwin) des manuels scolaires, mais il faut commencer à en discuter. Il ne faut pas enseigner les mensonges, tout comme il ne faut enseigner le mal à la place du bien et la laideur à la place de la beauté", a encore déclaré le vice-ministre.