Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

divendres, 15 de desembre del 2006

Sobre la mort de José Couso

Barcepundit reprodueix un mail del seu amic el periodista i blogger nord-americà Jules Crittenden en el que explica els esdeveniments que van acabar amb la mort del càmara espanyol, José Couso. Crittenden anava incrustat com a periodista en el tanc que va disparar contra l'Hotel Palestina.
Taras Protsyuk y José Couso murieron en un trágico accidente. El Hotel Palestine era un edificio alto más en medio de una verdadera nube de polvo. Habíamos estado recibiendo fuego procedente de edificios como aquél durante toda la mañana. Los tanquistas habían estado en combate de diferente intensidad durante las 30 horas anteriores. Los soldados estaban controlando las transmisiones de un puesto de observación iraquí, y todos los que estábamos en las ventanillas de los tanques estábamos intentando encontrarlo, incluido yo mismo. Cuando Gibson vio a alguien con binoculares que nos estaba observando desde un edificio alto mientras hablaba por teléfono, creyó que había encontrado el objetivo.