Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dijous, 25 d’octubre del 2007

Els treballadors d’OHL contra el govern socialista

El Comitè d’Empresa d’OHL, l’empresa que fa les obres de l’AVE a Barcelona, ha rebutjat les acusacions de sabotatge i d’errors reiterats que els ha fet el govern socialista –el govern dels “treballadors”- per eludir la seva responsabilitat en el caos de Renfe rodalies a Barcelona.

MADRID, 25 (EUROPA PRESS).- El comité de empresa de la constructora OHL salió hoy en defensa de su compañía y alegó que el tramo del AVE a Barcelona que esta realizando la compañía en Hospitalet es de "una dificultad enorme". En un comunicado, el comité defendió a su presidente, Juan Miguel Villar-Mir, de las acusaciones de que OHL estaba saboteando una obra. "Es una ofensa y un insulto para los trabajadores y técnicos de la empresa y no tiene base alguna", añadió. "OHL ha seguido en todo momento las instrucciones y órdenes de la dirección de obra del Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (Adif). La responsabilidad es compartida por todos", afirmó el comité en su nota. Además, el comité dijo que la compañía ha planteado alternativas para evitar las dificultades de la obra, pero que "todo han sido negativas y presión para acabar antes". Los representantes de los trabajadores de la constructora indicaron que las empresas que trabajan en los tramos adyacentes al que desarrolla también han tenido problemas, y que los mismos trabajadores que realizan la obra en Barcelona han realizado con éxito otras en distintos lugares de España. "Este comité de empresa puede asegurar la buena fe y total disposición del personal que está trabajando en y para Hospitalet para lograr el objetivo de poner en servicio la obra lo antes posible", concluyó.