Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dijous, 17 de gener del 2008

L'Iraq creixerà aquest any un 7%

BBC:
Una nueva evaluación sobre el futuro económico y político de Irak concluyó con un panorama alentador. El Fondo Monetario Internacional espera un crecimiento del 7% en este año y el próximo. Asimismo, estima que se producirá un incremento en los ingresos del petróleo gracias a las crecientes exportaciones.

En el frente político, el enviado de Naciones Unidas a Irak, Staffan de Mistura, destacó también un panorama favorable. Según el corresponsal de la BBC en Bagdad, Jonny Dymond, de Mistura calificó el actual diálogo entre los musulmanes chiítas y los sunitas como alentador y añadió que su opinión ha cambiado sustancialmente desde principios de año. El funcionario señaló que 2008 es un año crucial para Irak.