Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dilluns, 25 de febrer del 2008

Vargas Llosa demana el vot per Rosa Díez

Vargas Llosa:
MADRID (AFP) — El escritor peruano Mario Vargas Llosa, nacionalizado español y con residencia en este país, anunció este lunes que retira su apoyo al Partido Popular (PP, conservador) ante las legislativas del 9 de marzo, en favor de la recién nacida Unidad, Progreso y Democracia (UPD).

Vargas Llosa hizo este anuncio en un texto del libro "Política razonable", publicado este lunes y firmado por él mismo y los principales promotores de UPD, fundado en septiembre por la ex eurodiputada socialista vasca Rosa Díez.

"Yo, que me considero un liberal, me siento cerca del Partido Popular en lo que son sus propuestas económicas" y "su defensa de la unidad española", "pero no me siento representado, en absoluto, en actitudes conservadoras reticentes por ejemplo al laicismo, a la separación de la Iglesia y el Estado, a la creación de una sociedad laica", explica.