Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

divendres, 18 de juliol del 2008

Adéu

Estic cansat. Després de gairebé sis anys de mantenir aquest blog, plego. M’ha donat moltes satisfaccions, però també m'ha portat greus problemes. He trobat el suport de molts amics anònims, que han millorat els arguments de les meves anotacions i que m’han donat l’ànim suficient per seguir endavant. També he trobat la crítica implacable i persistent dels que s’han autoimposat la missió de fer-me la vida impossible, sense tenir en compte que no he estat jo el que els he anat a buscar sinó que són ells els que s’han autoinvitat, parasitant sense treva aquest blog. Sigui com sigui, ha estat, malgrat tot, una experiència interessant. Però ja en tinc prou.

Una abraçada a tothom! fins i tot als paràsits.