Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dijous, 3 de desembre del 2009

Woody Allen = Roman Polanski?

Woody Allen entrevistat per Martin Wolf a Der Spiegel (traducció Josep C. Vergés):
Sobre Polanski, tinc els meus dubtes que fos apropiat detenir-lo. Sí, Polanski definitivament va incomplir la llei, però ja ho va pagar engarjolat per 42 dies, que és poca broma. Va ser exposat davant tot el món i la seva carrera s'en va ressentir. Mai ha pogut tornar als USA i altres paisos. Sí, el que va fer és fastigós, però d'aixó en fa 30 anys. Des d'aleshores ha dut una vida ordenada, dirigint pel.lícules i enriquint la cultura sense fer mal a una mosca. Aixó no és prou resocialització? Algú dormirà millor si tanquem Polanski en una gàbia? El més senzill seria oblidar tota la història! Li dono suport perquè crec honestament que farà el que cal. El que jo vaig viure no m'ha reportat cap malson (després que la seva parella fixa Mia Farrow descobrís la seva aventura amb la seva filla adoptiva Soon-Yi). Al contrari fou una benedicció. Vaig conèixer una dona fantàstica amb qui em vaig casar i he fundat una família. Per a mi tot ha anat molt i molt be."