Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dilluns, 17 de maig del 2010

El mètode Horowich

La MSA (Muslin Student Association) és la principal associació d’estudiants musulmans als campus universitaris dels Estats Units. En aquest vídeo, enregistrat el passat 10 de maig d’enguany a la Universitat de San Diego-California, David Horowich, fundador i president de la David Horowich Freedom Center, posa en evidència en un debat l’ideari feixista d’una estudiant membre de la MSA.

Via Extreme-Centre. Traducció en català sota el vídeo.



Pregunta d’una estudiant membre de la MSA: Hola, només volia donar-l’hi les gràcies per venir aquesta nit al campus a exposar els seus punts de vista; sempre és important comptar amb un conjunt de punts de vista diferents en paral.lel. El meu nom és [Jimena Imad Musa Ahmal Bahiri] i sóc un estudiant aquí a la UCSD. He llegit la vostra documentació, que he trobat molt més interessant que el seu discurs, i he trobat algunes coses interessants sobre la MSA, que és una organització molt activa aquí al campus i que organitza el que vostè anomena la setmana de la "Joventut hitleriana" ... hauria de venir a aquesta manifestació[DS: Horowitz havia anomenat l'esdeveniment "Setmana de l'Apartheid", organitzat pel MSA, de “setmana de la Joventut hitleriana".] Doncs, m’agradaria que aclarís la relació entre l’MSA i les xarxes de la Jihad terroristes, perquè, que jo sàpiga, l'última vegada vam haver de4 fer la nostra pròpia recaptació de fons, i mai vaig rebre ajuda de ningú. Així que si vostè pogués aclarir la relació entre la MSA de la UCSD, o altres branques de la MSA, perquè la connexió s'ha establert clarament en el seu fullet. Si ho pogués aclarir.

Horowitz: Molt bé.Vostè condemnaria a Hamas, aquí i ara?

L'adherent a la MSA: Perdoni, què?

Horowitz: Condemna Hamas?

L’adherent a la MSA: si jo condemno Hamas?

Horowitz: si, en tant que organització terrorista i organització genocida.

L’adherent a la MSA: M'estàs demanant que em crucifiqui?

Horowitz: Així doncs, no el condemneu. De fet, he tingut aquesta experiència diverses vegades. No ha llegeix el meu llibre, on hi he dedica tot un capítol. La connexió principal és que la MSA forma part la xarxa de la Germandat Musulmana com ha revelat...

L’adherent a la MSA: Crec que no has entès el que volia dir. Volia dir que si dic alguna cosa, estic segura de ser detingut, per raons de seguretat interna. Així, doncs, voldria respondre si us plau a la meva pregunta.

Horowitz: Si condemna Hamàs, la seguretat interna la detindrà?

L’adherent a la MSA: No, si jo dóno suport a Hamas ... Perqquè la seva pregunta m'obliga a condemnar a Hamas. Si dic que dóno suport a Hamas suport, això no s’entendrà bé.

Horowitz: Ja que es neguen a condemnar a Hamas, això vol dir òbviament que li dónen suport. Cas tancat. Vaig tenir la mateixa experiència a la Universitat de Santa Bàrbara. Hi va haver 50 membres de l'Associació d'Estudiants Musulmans asseguts a les files d’allà. I durant una hora, a duran tota la meva presentació, els vaig seguir preguntant si condemnaven Hezbolà i Hamas. I cap d'ells va respondrie. I després, quan va arribar el moment de les preguntes, el president de l'Associació Estudiantil Musulmana va ser el primer en fer-me una pregunta. I jo li vaig dir: "Abans de començar, condemnes Hezbolà?" I ell va respondre: "Bé, aquest tema és massa complex per respondre amb un sí o no. Així que li vaig dir:"Bé, et faré la pregunta d’una manera diferent. Jo sóc jueu. El cap d’Hezbolà va dir que esperava que tots els jueus s’apleguin a Israel, perquè així no caldrà anar a caçar-los per tot el món. Aleshores? Estàs a favor o en contra? "

L’adherent a la MSA: A favor!

Horowitz: Gràcies per venir aquí i mostrar-nos el que és.
....