Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

divendres, 18 de juny del 2010

Anasagasti admet que hi va haver certa permisivitat nacionalista amb ETA

També reconeix en el seu blog que la llei de partits ha estat determinant en l'afebliment d'ETA:
Otra reflexión que me hago es si la conjunción de la ley de partidos con eficacia policial y restricción en el acceso a los medios de comunicación social a la Izquierda Abertzale no ha sido determinante a la hora de lograr la situación que estamos viviendo. No estoy justificando la ley de partidos y sigo creyendo que hicimos lo debido, pero también me pregunto si algo de razón no tenían los que acusaban al mundo nacionalista de excesiva permisividad y de contemporizar demasiado con un fenómeno criminal al que de alguna manera se le seguía dando vida al pensar que todo el mundo nacionalista es el mismo espacio sociológico y emocional. Cada vez lo creo menos.