Adéu a Nihil Obstat | Hola a The Catalan Analyst

Després de 13 anys d'escriure en aquest bloc pràcticament sense interrumpció, avui el dono per clausurat. Això no vol dir que m'hagi jubilat de la xarxa, sinó que he passat el relleu a un altra bloc que segueix la mateixa línia del Nihil Obstat. Es tracta del bloc The Catalan Analyst i del compte de Twitter del mateix nom: @CatalanAnalyst Us recomano que els seguiu.

Moltes gràcies a tots per haver-me seguit amb tanta fidelitat durant tots aquests anys.

dijous, 28 d’octubre del 2010

Boris Izaguirre va marxar de Barcelona pel català


A l'últim programa de Tv3 "El convidat", Albert Om pregunta a Boris Izaguirre perquè ja no viu a Barcelona i aquest lki respòn que ho podia dir "porque es ofensivo. Ofensivo para Barcelona y para el idioma en que me estás hablando".

"Es un elemento importantísimo, el idioma. Es un obstáculo que no he conseguido vencer. Me parece ofensivo". Això no obstant, a Boris Izaguirre no li molesta que li parlin en català. "Cómo me va a molestar, es tu idioma. Me molesta que yo no lo pueda hablar. Es un problema grande para este país y con el resto de la nación. Es un problema grande que todo el mundo hace como que no lo ve, pero es un problema". Izaguirre assegura que li van regalar un diccionari de català que es va llegir "entero", però, fins i tot així, "sólo sé decir una frase nada más".

"Un lugar" com Barcelona "que te ofrece tanto, que te ha amado tanto. No es prudente quedarse. Nos queremos tanto que es mejor que vivamos separados".